Slimmigheid Frank M. Ahearn

Slimmigheid & Oplossingtratagem 

Persoonlijke & Zakelijke Oplossingen

Frank M. Ahearn – Als je hier beland bent ben je ofwel nieuwsgierig over hoe te verdwijnen  of ben je op zoek naar een remedie voor een moeilijke situatie. Wat ik doe is zo uniek dat het per definitie niet gedefinieerd kan worden. Dit is niet omdat het valt binnen het domein van extreme privacy, maar omdat elk van mijn klanten een verschillend probleem presenteert die bijzondere en creatieve oplossingen vereisen. Feitelijk ligt mijn waarde in mijn mogelijkheid om de juiste oplossing te produceren voor one-of-a-kind problemen.

Tot nu toe is er nog geen enkel probleem geweest waar voor ik niet in staat was een oplossing voor te bedenken. Mijn Zakelijke Oplossing dienst is uniek, abstract en soms onorthodox. Wanneer problemen voorkomen in het leven of op het zakelijke gebied, ben ik de persoon waar je naar op zoek gaat om het probleem op te lossen.

Soms verschijnt het onfortuinlijke en ongewilde aan je voordeur of op je computer scherm. Als jij of je organisatie wordt geconfronteerd met een dilemma die je schijnbaar niet kan oplossen, kunnen mijn unieke en soms onorthodoxe strategische diensten mogelijk helpen.

Om je een voorbeeld te geven van mijn diensten zal ik het verhaal van een vice voorzitter van een private equity bedrijf delen. Op een middag werd er ontdekt dat een crimineel, die een Ponzifraude leidde, hierbij de naam van deze voorzitter gebruikte. De crimineel is nooit aangehouden en wanneer de naam van de voorzitter werd ingetypt bij zoekmachines domineerde de informatie van de fraude, de voorzitter en zijn bedrijf de pagina’s. Dit was niet goed voor de zaken.

Het private equity bedrijf huurde een reputatie bedrijf in die werkten aan website onderdrukking. Dit bedrijf bouwde positieve informatie op over de voorzitter om zo de negatieve Ponzifraude informatie naar beneden te drukken. Dit was een verspilling van tijd, omdat met het verlopen van de website onderdrukking de slechte informatie weer naar boven kwam drijven tot op de eerste paar pagina’s van de zoekmachines. Hiernaast, als iemand verder zocht dan de eerste drie pagina’s zouden deze personen de informatie over de Ponzifraude ontdekken, waarvan het leek alsof de voorzitter de schuldige was.

Toen ik werd gebeld om te assisteren was het mijn suggestie om een online identiteit te creëren voor de crimineel die hem zou differentiëren van de vice voorzitter. Ik gaf de crimineel een achtergrond uit Berlijn, scholing uit Londen en een echtscheiding met een vrouw uit Brussel. Ik plaatste ook foto’s om hem een gezicht te geven en bouwde sociale media en websites die al deze informatie over de crimineel ondersteunden.

Wat dit bewerkstelde was, dat als er iemand online zocht naar de naam van de voorzitter, ze beide mijn client, de model burger en private equity man en de crimineel  die de naam van mijn client deelt zouden zien. De zoeker zou erkennen dat het twee verschillende personen betreft. Het maken van een onderscheid tussen de client en de crimineel bleek de oplossing te zijn.

Als je een probleem hebt die je niet kan oplossen kan je een Email of Telefoon Consult opzetten. Dit zal mij de mogelijkheid geven om je dilemma te begrijpen en met een oplossing te komen.

Het Behoud van Privacy is het Controleren van Connecties

Stel je voor dat het vrijdag nacht is en dat een tiener de fout maakt om de vriendin van een pestkop te vragen om te dansen. De pestkop komt hier achter en de tiener zal er spoedig aan zijn einde komen. De volgende paar dagen probeert de pestkop de tiener op te sporen, maar de tiener vermijdt zijn gevangschap door geen voetsporen achter te laten.

De week erna bezorgt de tiener een pizza en zodra hij aankomt bij het huis waar de pizza werd besteld komt hij er achter dat het het huis van de pestkop betreft. Hij weet dat het indrukken van de deurbel leidt tot het verliezen van zijn tanden en dat niet bezorgen zal resulteren in werkeloosheid. De vraag is, hoe kan de tiener doorgaan met het bezorgen van de pizza zonder in elkaar geslagen te worden? Ideaal gezien zou het het beste zijn om terug te gaan naar de pizzeria en iemand anders de bezorging te laten doen, maar dit kan de tiener ook niet maken.

Het antwoord is vrij simpel. De tiener rolt het schoolplein op en overtuigd een andere tiener om de pizza te bezorgen in ruil voor de fooi. De pestkop krijgt zijn pizza, de pizzeria zijn geld, de schoolplein tiener zijn fooi en de tiener houdt zijn tanden.

Privacy & Strategie Consultaties met Frank M. Ahearn

Wat ik doe is zo uniek dat het per definitie niet gedefinieerd kan worden. Dit is niet omdat het valt binnen het domein van extreme privacy, maar omdat elk van mijn klanten een verschillend probleem presenteert die bijzondere en creatieve oplossingen vereisen. Feitelijk ligt mijn waarde in mijn mogelijkheid om de juiste oplossing te produceren voor one-of-a-kind problemen.

De beste manier voor mij om je probleem te begrijpen en je hiermee te assisteren is als jij een Telefoon Consult, Basis Email Consult of een Gedetailleerd Email Consult opzet.

Als Engels niet je primaire taal is, is een Gedetailleerd Email Consult de beste optie. Je schrijft de aard van je probleem in je moedertaal en ik zal vervolgens alle indicatiemiddelen redigeren. Ik laat de email vertalen en ik zal op je reageren in je moedertaal.

Consultaties

Leave a Reply

